ska nog göra...

... lite projektarbete! en projektplan ska skrivas tills på tisdag... Samhällskunskapsprov på onsdag och konstruktionsuppgifter ska vara klara till onsdag!
Så eftersom jag varken har sam eller konstruktionen hemma och jag har inget att göra nu, så tänkte jag göra projektplanen nu! Känns bra att göra den några dagar innan den ska vara klar och inte kvällen eller timmen innan den ska vara inne... Så om det behövs kan jag fortsätta senare men jag siktar på att bli klar idag!
Med lite bra musik och ett gott humör så kommer det nog gå bra!
Proven idag gick helt okej! Jag hoppas på det bästa... Företagsekonomin får vi tillbaka på måndag och matten förhoppningsvis på onsdag eller torsdag nästa vecka!

Var över hos grannarna också efter skolan och var där ca en timme och lekte/lärde känna barnen :) Ska sitta barnvakt, hämta från dagis osv där när de behöver! Riktigt roligt, så himla söta ungar! trevlig familj! :) Jag hoppas det kommer gå jättebra och att allt klickar med skola, fritiden, att jag hinner gå dit när de behöver osv :)

Nu, PLUGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0