söndags-plugg

Kom hem för en liten stund sen efter 1½ timmes resa hem från Frida.. tröttsamt men skönt att vara hemma!
Igår var blandat med panik, tårar, ilska och sen tillslut tacksamhet, glädje och gratis dricka :) haha!
Så jävla surt och vi försökte med allt... Erik också, men tyvärr lyckades han inte... Efter grabbarnas spelning kom en vakt som Frida kände ut och lyckades fixa in oss... Tack!! Men en halvtimme tidigare hade inte skadat! Men jag är ganska nöjd ändå... Hade självklart velat se.. Men jag fick nöja mig genom rutan och se halvdant och höra om vartannat genom telefonen och så gott som man hörde ut... Den bästa låten spelades såklart. LYCKA inombords.

Inne på stället snacka vi lite med grabbarna, mest Jocke och dem va lika söta och trevliga som vanligt! :)
Chill med Fridas kompisar resten av kvällen tills stället stängde... Då hängde vi nån minut utanför och underhöll oss med att slåss med ett rosa ridspö! hahaha så jävla värt :)
"vi hörs... eller......" "jamen det är klart vi gör!!! eller menar du på facebook..." "aah... du svarar ju aldrig!" "jag hör ALDRIG av mig till människor på facebook.. jag är en sms-snubbe" C; "så du menar att hon ska smsa dig, då måste hon ju ha ditt nummer" "men hon har mitt nummer!! jag smsa ju henne på hennes födelsedaaag..."

haha, och Jocke är lite knäpp! men tycker om honom ändå :)

Nu ska jag plugga järnet... Ska ta en kopp te, en geishakaka och sen börja läsa alla samhällskunskapssidor... Jobbigt men jag känner att jag måste försöka!



Kommentarer
Postat av: Bella

sv: jadu jag kan ju säga att bilderna blev allt annat än bra, haha.

2010-10-11 @ 19:16:07
URL: http://capricorn.devote.se
Postat av: Bella

ajdå, lät ju mindre kul :( men du träffade väl de efter? kan försöka fixa över bilderna på datorn sen. Måste ta igen lite sömn nu :)

2010-10-11 @ 22:29:52
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0