sova?

funderar på att gå och lägga mig nu.. lång dag idag!
skola till halv tre, hem och gå med vovven sen hem och vänta i över tre timmar på att åka till stallet för clinic! superbra clinic som höll på i typ 2 timmar... fick skjuts till mamma och här sitter jag nu.
bestämde mig för att åka på projektarbetet imorn iaf.. så det betyder att jag måste gå upp SENAST 7 imorn istället för klockan 10.. men det är smällar man får ta.. det är ju trots allt lov nästa vecka....

Godnatt!

BTW. Grabbarnas nya singel ska börja spelas på P3.. så in och önska (vart man nu gör det) på S.O.S!!

puss mina fina

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: jepp de va de :) men man rullade fram efteråt :)

ja kanske det, eller så väntar man tills plattan kommer :)

2010-10-26 @ 16:38:53
URL: http://capricorn.devote.se
Postat av: Bella

sv: ja men det kommer väl när det kommer helt enkelt :) man får väl lyssna på annan musik medans man väntar :)

2010-10-26 @ 19:25:39
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0