tre av mina favoritband just nu

Är nästan helt okända och påväg in i Sveriges musikvärld!
Treadstone såklart, som jag tyckt om nu sen jag fick höra att de fanns till :) haha innan jag ens hade hört något av dem visste jag, att det skulle bli så j-ä-v-l-a braaa :D Och jag hade såklart rätt! :) Jag har ju skrivit ett miljontal gånger vad jag tycker om grabbarna, så det behövs väl inte? haha

ett annat är The Pusher som Karl-Ola spelar i, som jag fick upp ögonen för i sommar kan man säga. Så himla bra live måste jag säga! Oftast i skolan när vi sitter vid datorer går jag in på deras facebook-sida och lyssnar om och om igen :)

det tredje, The Fix. Skitbra band med häftigt sound! Sjungaren såg jag för några månader sen, typ över ett år tror jag! När han var med i Vem kan slå Filip och Fredrik... Tyckte han va skitsnygg, haha! Så jag kollade upp på facebook, såg att han va kompis med Nisse... och iaf, släppte det.. sen såg jag något om dem... och ett + var ju att det var han :) haha! Så dem är riktigt bra... Skitball video också, annorlunda!

Nu ska jag snart rulla ut till stallet!
Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0