trött som en... ja vad kan man säga?

jag är sjukt trött! vill gå och lägga mig redan nu.. Men men.. kommer nog inte kunna sova så bra inatt då.. Men funtar nog på att hoppa in i duschen och ta bort hästlukten, byta lakan och sen chilla framför något trevligt program på teven!
idag var det tävling ju.. gick sådär! framridningen var helt åt bajs... sen där inne gick det bättre men ändå inte bra... aja, hade inte haft sanzi på hur länge som helst och det tog en stund innan jag "förstod" honom igen.. så det ska jag väl vara nöjd över...

veckan som kommer ska jag bara fixa fixa fixa.. Skrivaren ska lämnas in eftersom den krånglar och jag hoppas på en ny redan imorn! ska plugga en del matte inför provet på torsdagen.. även företagsekonomi prov då, men det känns faktist helt okej! får se hur jag känner efter morgondagens lektion, men det ska nog gå! det gäller bara att förstå vad som är vad så kommer det nog gå galant! Jag håller tummarna för mig själv!

På lördag blir det HBJ och lite giggeligig igen! blir nog roligt!
kanske säger detta just nu för att jag är så himla trött, ont i huvet och seg och allmäänt baaajs... Men en liten paus kanske skulle sitta fint... Jag vill "börja om" när skivan närmar sig.. Jag ska ta mig en funderare på det.
but the grabbs är fortfarande bäst.


gulliiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0