silver istället för röd..

igår när jag kom hem hade pappa hämtat skrivaren!
plockade undan från hyllan och packade upp den... visade sig att den var silver och inte röd... surt! så jag ringde pappa, han ringde till elgiganten, och de skulle lägga undan den röda som står framme i butiken till mig så hämtar pappa den imorn och lämnar tillbaka den andra! lite tråkigt att den inte va röd från början...

beställde även nyss lite saker från inkclub :) ska lura grabbarna på onsdag! :D hehe

later!


UPDATE: pappa ringde nyss, och tydligen funkar inte den röda i butiken.. skitdumma elgiganten... så det blir en silver.. antar att jag får nöja mig med det!

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: Done :)

2010-09-23 @ 21:53:51
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0