Slapp fredagkväll!

Jag har inte bloggat på några dagar, men har faktist inte orkat alls.
Mycket har hänt och allt går upp&ner! Skola med några härliga håltimmar här och där, stallet i onsdags och även idag, Basil båda gångerna och det gick väl helt okey! Har även bara tagit det lugnt efter skolan och gått med Ninja mån-ons, mysigt! Våran klass har också bokat studentskiva; 15 mars på Gaudi, BE THERE! :) Om ni vill köpa biljetter så hojta till... Biljetterna kommer officiellt runt december men ändå :) Vi spekulerar fortfarande kring flak och vad som kommer bli billigast osv... Mycket krångel men det blir det nog värt! :) Vi tar ju bara studenten en gång!

Funderar på vad jag ska göra i helgen, vad jag orkar. Jag har en HELT ledig helg. Skönt! Måste göra lite Konstruktionsarbete.. Men annars är det bara chill som gäller! Funderar på ifall jag orkar åka till grönan imorn för att se Saade... Hmm och sen spelar ju Monde Yeux i Solna imorn kväll... Skulle kunna hinna det efter, men Cicci vet inte om hon hinner åka med dit... Så jag får väl bestämma mig under dagen imorn!

Morgondagen kommer iaf börja med att jag sover ut! Har längtat efter det hela veckan :) Men senast halv tolv tänkte jag gå upp, fixa lite frukost och sen så ska P3 på för det är dags för Trackslistan!! Världens bästa grabbar är med, ligger just nu på en 21 plats... Listan är på 20, så nu gäller det! Spika 12.03 P3 imorn!

Nu ska jag se om jag kan hitta på något roligt att göra. Ska lägga mig tidigt!!! :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0