ändrade planer!

troligvis blir våra planer ändrade!!
jag drar med mig Lisa på spelningen ändå... fick lite småångest nu när jag började tänka på det... jag kan ju inte INTE vara där... funkar liksom inte. så troligvis blir det gig! :)
jag vet ju inte om jag kan åka till Avesta som är nästa gig och vem vet när nästa kommer?!
jajamän, jag tror det blir bra... *peppar peppar, ta i trä!*

hoppas bara att vi inte dör av värmeslag på bussen in ;)
imorn blir det jobb mellan 7-12 så tänk såhär... +-0 med biljetterna idag och det jag tjänar imorn ;) haha visserligen får jag dom pengarna om en månad.. men ändå! jag går mer + så det är okej och så fick jag ju lön idag! och jag får även mer på måndag!
nu ska jag ta en dusch och börja fixa mig så jag inte behöver stressa ;) ska gå hemifrån om två timmar! haha



jag och Lisa ska roooocka stället ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0