fuuuuuuuuullt upp!

dagarna är fullspäckade!
idag ska jag till stallet och hoppa.. höjdhoppning så jag börjar bli lite nervös i magen ;)
imorn är jag LEDIG vilket är awesome dock måste jag plugga på dagen och sen är det skiva på kvällen!
fredag blir chill och lördag blir en heldag på Bengans! Grabbarna lirar runt halv fem och jag planerar på massa mysiga kramar och några nyp i stjärten! haha
nästa vecka är det looov, ska chilla och gå på spelning. annars inte så mycket! skönt det också :)

i måndags var jag hos Amanda från 14-21 jääävlar va vi pluggade... NOT Amanda var iaf duktig, själv skrev jag ner 4 länkar... woho!
men men, det var en trevlig eftermiddag :)

nu ska jag snart käka, sen byta om och sen rullar jag till stallet!
wish me good luck!


vi klarar allt, du och jag! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sikken söt häst!

2011-04-13 @ 21:12:22
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: Amanda

fan va grymma ni va idag!! en fin duo!! kräääm.

2011-04-13 @ 23:26:10
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0