helgen är över!

sådärja, det var ännu en helg...
har haft fullt upp hela helgen! i fredags stannade jag i skolan till halv sju och sedan åkte jag till sickla och åt med mamma... igår åkte jag först hem till Ted och sen till mamma för att sy mina stövlar... mellan halv sju och halv ett satt jag och sydde... fortsatte imorse med det som inte blev klart och höll på i 4 timmar... nu är det bara snörningen och sulorna kvar! jajamän! sen spenderades eftermiddagen med att skriva rapport.. den blir inte superlång men jag ska kolla igenom lite imorn och se om jag kan klämma in lite småsaker! Åsa tyckte iaf att den var bra :) jag är iaf nöjd :)

ska kolla igenom mitt CV lite snabbt nu och sen soova! upp tidigare imorn än vad jag brukar på måndagar för jag ska till tandläkaren... :S hoppas det går bra!
imorn kanske jag bjuder på ett litet nostalgi-inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0