jag är så gladgladglad

tur att jag ångrade mig idag. för jag hade inte velat inte gå på detta ;) hängde ni med?

Grabbarna var duktiga och det var sjukt kul att se dom på en stor scen och publiken var meed!
de körde även FMW vilket var sjuuuukt länge sen jag hörde den live! (tror jag) haha! men det var öös!
Lite snack med grabbarna efter... N och jag kan verkligen inte kommunicera med varandra!! haha, men det är okey! ;)
Eftersom jag ska upp om 6 timmar för att jag ska jobba så drog vi oss strax före halv elva! hann precis med 444 och sen även 418 så det var flyyt!
nu måste jag sova, jobb i 5 timmar imorn! sen hem och fixa lite saker, sen ska jag till islänningarna med Helle!

bjuder på några bilder någon dag, hoppas på att någon blev bra!
gav även USB-minnet med massor av bilder på till grabbarna, N var "och tog igen sig" så J-sexy fick det istället! hoppas han inte tappar bort det.. så får se hur jag får tillbaka det ;) haha!

Godnatt!


En bild på the JH-boys från HBJ när det var Banditfest :) FINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0