jag vill, jag vill, jag vill...

Taggar inför en kväll i Gustavsvik med vännerna med att lyssna på Crash and Burn..
jag funderar och funderar. fan, det betyder så jävla mycket!
igår när jag snackade med Elina om det på Nivå så började jag gråta... har tårar i ögonen nu också.
jag älskar det. fullkomligt älskar det!
jag ska bara fundera ett tag och komma på när jag skulle kunna göra den! efter sommarn? innan kreta, efter kreta? på en gång? hjälp!
vart ska jag sätta den? :O hur stor ska den vara, vilket typsnitt?
osvosvosv. så jävla mycket att bestämma mig för innan jag kan genomföra det...
åh. ska "prova" mig fram massor och sen.. ja, man lever bara en gång!
snart ska jag kila till bussen och möta Anna :)

hoppas ni får en trevlig valborg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0