klarklarklarklarklar!!!!

Förstår ni min lycka?!
Jag är KLAR med mitt projektarbete! asså, jag kanske kommer behöva ändra någon småsak... ska nog läsa igenom det ordentligt imorn och mamma läser det nu, så får se om hon säger något!
hoppas på att hon tycker det är okey så kan jag lämna in det imorn redan :) så jag inte glömmer på onsdag ;) haha ska ju till stallet!

Mamma hämtar mig imorn på håltimmen så ska vi åka till sickla och kolla in en symaskin! wowahh :D superbillig, så jag hoppas på att den är bra så jag kan beställa/köpa den!! :D
vill ha en egen symaskin!!!

nej, nu ska jag stänga av datorn här och sen sooova efter lite tv-tittande!

och hur bra är inte denna? <3

Kommentarer
Postat av: anna s

åh va du är duktig erika :D heja heja de bästa är att du verkar nöjd de känns ju bra :D och vi får ha syjunta tillsammans någon dag heheh jag har ju en egen symaskin :D

2011-04-04 @ 23:00:26
Postat av: anna s

åh va du är duktig erika :D heja heja de bästa är att du verkar nöjd de känns ju bra :D och vi får ha syjunta tillsammans någon dag heheh jag har ju en egen symaskin :D

2011-04-04 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0