mycket händer!

Kom hem för en timme sen, var hos Amanda sen igår och vi hade det trevligt med lite sol, mat och kladdkaka! Det fick även bli lite till frukost så man mådde lagom bra...
Vi försökte plugga igår, det gick ju lika bra som vanligt! hann göra ett par tal iaf, men förstod inte så mycket! jobbigt att tänka ibland!

Idag ska jag först till forum och lämna böcker och lämna tillbaka/byta en tröja... Sen rullar jag och Helle till Islänningarna vi ska passa några gånger under lovet, sen måste vi race:a hem för att jag ska ut till stallet ikväll för att rida lektion! hoppas på Basil som vanligt :)
Ska plocka iordning lite saker som jag behöver och sen chilla vidare!
En kopp kaffe står på schemat. länge sen så det blir gottit!! :)
hoppas även på att få mail, men det verkar ju ehm.. gå bra? dämph.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0