nothing but love.

Idag har jag haft en superbra dag med min bästa vän och såklart mina favoritgrabbar.
Heldag på Bengans med spelning&signeringar med bla. Ison&Fille, Adam Tensta och även lite Electric Boys hanns med innan vi tog lunch :) Vid 4-tiden pallrade vi oss tillbaka till Bengans för att mysa med Treadstone :)

Ser samborna hänga bland skivorna så vi gick in och hälsade... Försökte hålla för ögonen på N men han hade glajjor och sa att jag smutsade ner dem ;) USB-minnet fick jag tillbaka efter 2 månader och J fick en finfin penna. Så jävla klockren att jag var tvungen! Den ska användas till att skriva hela nästa skiva med :) brabra!
Den tredje medlemmen hade blivit sparkad för att han såg lite konstig ut ;) haha! sötis
Snackade lite sen väntade vi ute i det fina vädret på att grabbarna skulle spela. Ställde oss på front road och gjorde oss redo. När grabbarna satte sig på scenen visade jag sexy-J ringen och han blidde glad :) N snurrade även på stolen och jag bad honom att snurra tillbaka... "vaddå, får du panik annars? :)" "haha ja, hur visste du det?" Skönt att någon förstår mig ;) Grabbarna började spela strax före halv fem och bjöd på hela 5 låtar! :) Mysgubbar va ni är duktiga!! :) sexy-J tipsade om spelningen som va nästa torsdag.... "psst.. nu på torsdag" "Jaha! NU på torsdag ja!" tötis
och så hickade jag för första gången framför en av dom... sexy-J's min var oslagbar! HAHA! "det var inte hon!!!" hahaha
menmen, det var väl bara en fråga om när ;) haha
gick till signeringen och snackade skit med grabbarna, tjatade till mig 2 klistermärken och så tog vi lite fina bilder! haha not... mongobarn vare här ja! ;)
får förhoppningsvis biljetter till på torsdag... you promised.

njut av några fina bilder så ska jag fortsätta titta lite på tv och sen sova.
Tack för bästa dagen på länge! välbehövligt!


 prästens lilla kråka ;) HAHA!



världens finaste grabbar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha du och din hicka alltså! Kul att killarna var på bra humör :)

2011-04-17 @ 09:52:09
Postat av: Cicci

Bästa dagen på myyyyycket länge!! PUSS <3<3 :D

2011-04-17 @ 20:47:09
URL: http://cecilianygren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0