projektarbete, projektarbete, projektarbete, projektarbete.

det är det enda som snurrar i mitt huvud just nu!
sitter och filar på alla dokument och information jag har samlat på mig under ett halvår...
ska börja skriva lite på rapporten och jag vill bli klar med en bra bit idag! Jag har tankar om hur jag vill ha det och hur jag vill få fram mina tankegångar.. måste bara ta tag i det och skriva jäääärnet!
idag ska jag även åka till mamma och sy mina stövlar, inte i skinn utan i vanligt tyg :) jag hoppas på att de blir braa!!! Blev iaf klar med lilla modellen igår, SKÖNT! så nu har jag bilder på allt osv så jag behöver förhoppningsvis inte stanna kvar efter skolan på måndag :)
aja, back to work! NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0