ren äkta lycka.


förstår ni hur taggad jag var när denna bilden togs?
påväg in för att möta en underbar vän, ta sig till en spelning med världens bästa grabbar och sedan bara njuta av underbar musik.
fantastiskt.
jag börjar tycka om den där tishan... :')
men snarast ska jag köpa en till, fast en stor och mysig herrmodell :)
snartsnart, I want it!

kan någon ta mig till kristianstad på lördag? och lite mer skåne om ett par veckor, sen även avesta och falun osv. men allt kostar skjortan. så det blir nog en liten paus under försommarn... tråkigt som tusan!
men det är bara att hålla tummarna och hoppas på att det blir någon resa i sommar :) nyköping bokar vi in? PiP också? bara hoppas på inträdet, då är jag där utan tvekan :)


detta är fortfarande en av mina favoritbilder. så småååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0