wiho!!

Symaskinen är miiiin!! fick den av mamma i studentpresent, lite för tidigt bara ;) haha men det känns bra! nu kan jag sy järnet utan att någon lackar sönder ;) Haha ONE-PIECE HERE I COME!
har redan fått beställning av brudarna om den blir bra ;) Jag syr den gärna om de kirrar tyg :) mysmys!
jag ska ha systuga hela påsklovet! Nice :)

Nu måste jag ta tag i detta himla samhällsarbetet... jag förstår inte och det är så himla tråkigt!! jag ska absolut inte läsa något som innehåller samhälle i höst! pasta på den.
jag måste ta den där pluggfikan med Kit och Amanda! pasta på den också. men jag är ju aldrig ledig och slutar så himla sent om dagarna!
vi får lösa detta! :)

SY SY SY SY SY :) <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Tack :) ja jag är redan sugen på att fixa nästa och bygga ut de 2 jag har nu ;) beroendeframkallande :)

2011-04-06 @ 23:01:31
URL: http://capricorn.devote.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0