23 augusti 2009

En av de bästa kvällarna.
Fick äntligen höra grabbarna spela live själva för första gången.
Pub Anchor var stället. Jocke var hur mys som helst.

Första gången jag hörde C&B.. (även andra låtar såklart) och föll direkt för den omtalade textraden...
Har ju planer på tatuering.. och om det blir någon så vill jag göra den på den 23 augusti...
Datumfixering jag har...
Så eftersom det datumet har passerat så blir det troligtvis nästa år när jag bestämt mig till 110%
Om jag inte får feeling någon gång under vintern och känner "nu är stunden inne"
Men troligtvis blir det nästa sensommar/höst (vad kallar man det?)


Kom precis hem från en trevlig moppetur med Helle till Donken.. Behövdes!
Nu ska jag snart stänga av här och sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0