come and dance your tears away.

Precis vad jag skulle behöva.
Jag orkar inte se dessa olika sidor...
Jag är på riktigt ledsen. Varför?
Jag vet faktiskt inte riktigt varför.
Jag orkar inte. O.R.K.A.R. inte riktigt inombords.

Jag mår bra. Allt är bra osvosv.
Men jag får sån panik när jag inte vet.
Jag hör olika saker från dag till dag... Vilket gör mig så jävla förvirrad...
Jag har iallafall ett par bra låtar som hjälper mig.
<3
Nu ska jag stänga av datan och skriva ihop ett litet "meddelande" för hand...
Jag vill ta tag i det men... Vill jag veta svaret och konsekvenserna?
:(

putting on my bright face, telling you that I'm okay
men det hjälper ju inte för du är så jävla bra på att se igenom det.

Kommentarer
Postat av: hellis

love you!

2011-08-26 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0