Hemma och ska sooova

Kom precis hem igen... Blidde lite förfest och sedan lite "klubb"... jomen där var det ju bra.. ;) haha!
Kände iaf att det får räcka för dagen och drog mig därifrån runt 00.05 och var hemma kvart över inne på mitt rum :) så allting är så jäkla nära! :) Me liiike!
Jag ska kanske inte berätta att jag gick vilse när jag skulle tillbaka till förfesten... Gick med från parken vi var på så jag skulle hitta... Fick sällskap hem för de skulle äta... Och när jag ändå skulle tillbaka så gick jag självklart vilse... Men tillslut hittade jag rätt :)
Nu ska jag tvätta bort sminket och stänga av här så är jag redo för att sova :)
Blir säkerligen en lång dag imorgon också! "skönt" att komma hem lite både på onsdag och i helgen för att få en liten paus... ;)


You did this to me, you made me like you
you can't pray away the gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0