Lets just pick up where we left off.

Jag ligger just nu i min säng och lyssnar på One Time-Linda Pritchard som vanligt.
Förstår inte hur en låt kan passa så jävla bra in! Tårarna rinner nerför mina kinder.
Alla säger du måste göra si, du måste göra så.
Jag får lite panik ibland. När jag börjar inse vad som händer.
Jag ska flytta om en vecka. Är jag redo?
Detta har gått så jävla fort. Allt har hänt inom loppet av en månad.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, inombords.
Jag vill bara hoppas och tänka det bästa.
Jag har små aningar om hur saker kommer att bli, inte med skolan och så.
Men jag vet inte. Jag hoppas på att oavsett vad som händer att jag tar mig igenom det.
Jag har starka känslor och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Hur ska jag hantera detta? Situationen är så FUCKED up så det finns inte.
Ska jag ta tag i det och prata igenom? Ska jag "ignorera" problemet?
Får se vart detta tar mig. Jag vill klara det. Jag SKA klara det. <3

Kommentarer
Postat av: hellee

älskar dig vännen <3

2011-08-21 @ 01:24:15
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det är sjukt läskigt men jag vet att du är redo. Det kommer vara jobbigt ibland men på samma gång kommer du lära dig så himla mycket, både om dig själv och andra. Du kommer få nya vänner, se och göra saker du aldrig trodde att du kunde och du kommer växa som människa. Finns här om du vill prata <3

2011-08-21 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0