mina boys spelade i kungsan...

...i kungsan!! fattar nii!!! STORT :) de spelade på invigningen av pride i måndags och fick avsluta kvällen! de gjorde det med bravur :) blir så stolt när jag ser "mina" grabbar få spela på kungsträdgårdens stora scen. :)

Mötte upp Cicci i slussen och började promenaden mot kungsan! Lite småstopp på vägen, men det var trevligt :) chillade omkring och bara vaaa! Lite senare såg jag fina Nils på scenen, han skuttade ner och hälsade samt lämnade mitt USBminne efter att han har haft det i några månader nu ;) det såg ju inte ut som när jag lämnade det till honom... ;) lite snicksnack "ser du något nytt?" "ja... du har ny hårfärg och så!" "ehm.. njaeej" C: "glasögonen...." "jaa, men det ser jag ju :)" Fram till scenen för att se lite dragshow ;) Jonas befann sig på scenen och hälsade lite och kollade att allt var okej :) Vid kvart i elva började grabbarna spela och körde ca 30 minuter :) beeesth! Crash and Burn, FANTASTISK! bästa någonsin :) juppjupp <3
drog oss bak för att snicksnacka lite mer med Nissiii, sötiis! "filmade du något?!" "ja, såklart! filmade SFU och C&B :)" "braaa, bra!" "tog massa bilder också" "ja, fan va bra!" kilade vidare ut från området och väntade vid backstageutgången! grabbarna kom ut och lämnade sina prylar i Budwheels-bilen som blev "Treadstone-ifierad" :) asfaaajnt! kom sedan och hälsade och skrev lite! "varför ser ni så sura ut?" "men jag är sur.. jag är sur på dig :(" "varför är du sur?" *VÄRLDENS KRAM* snuffi, det gjorde det lite bättre... :) frågade även JH-boysen om de såg något nytt! "ja glasögonen!! är de på heltid?" "japp..." "det va snygga bågar! :)" "vilken styrka har du?..." *går iväg* finfina boys iaf! litemyskramar hejdå och sen rullade vi hemåt för att få några timmars sömn!

jag blir så stolt och glad över er. ni är så förbannat duktiga och jag hoppas att allting släpper ordentligt! :)
blev sjukt tatueringssugen eftersom att den delen av låten var så j*vla bra... de senaste gångerna har jag inte "känt" något och tänkt: är det verkligen värt det? vågar jag riskera?
men det är såna här gånger när det är så bra som jag känner: JA, let's go! meningen betyder något.
i måndags insåg jag vad det betyder för mig igen. rysning över hela kroppen och på en gång smög sig tårarna fram i ögonen, precis så som det brukade göra!


bjuder på en liten bild på finaste Nils!
ska lägga in ett par bilder när jag hittat sladden till kameran, spårlöst försvunnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0