Svetten rinner...

Gud va värt att jag tog den där duschen innan jag gick ut..
Duschade för att åka till forum och möta Helle, ändrade planer!
Så tog en långpromenad med vovven i skogen istället! Att springa runt fram och tillbaka i 1 timme tar på krafterna och man blir svettig ;) Han är så duuktig! Gick lös nästan hela tiden, fram tills vi kom till stora vägen, och letade hela tiden efter vart jag var! Sprang sin lilla egna väg, sen när han insåg att jag gömt mig bakom ett träd fick han lite småpanik, sprang fram och tillbaka tills han sedan hittade mig och blev jätteglad :)

Nu ska jag ta kammen, kamma ut alla frön och allt som fastnat i honom samtidigt som jag tittar på tv och dricker massa vaaaaaatten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0