tankarna snurrar omkring

Kom precis hem efter att ha spenderat eftermiddagen och kvällen hos Linn.
Massa fina vänner och prat.
Svårt för att sätta ord på det.

Jag är så förvirrad.
Vet inte vart jag vända mig, vad jag ska göra och VARFÖR jag ska göra det.
För att jag vill? För att jag känner att jag måste?

För att känslorna vill det? Känslor jag inte kan sätta ord på.

Allt är så svårt. Jag har fällt så många tårar idag att jag har ont i huvet.
Nu är det inget undantag.
Jag vill bara prata om allt och få det bra.
Jag kan inte prata. Vi kan inte prata.
Måste lösa detta.
Jag klarar inte det här längre.
Måste finnas ett sätt att lösa detta på.
Jag vill först och frömst ta reda på vad jag själv tänker.
Jag vet inte ens det.

Förvirrad kan man kalla det.
Jävligt förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0