är det bara jag?

som ogillar att duscha länge? jag insåg att jag duschade i 20 minuter (vilket är länge för mig!) men det kändes som ännu längre! jag brukar duscha i max 10 minuter, oftast bara 3-4.. för jag tycker det är så himla tråkigt! haha men men, det är väl bra antar jag ;)

har gjort lite projektarbete idag faktiskt! skrivit in loggboken och ska fortsätta lite snart med att kolla igenom allt osv... jag bara längtar tills detta är över ;) haha!
har haft en riktigt chilldag! sov till halv ett, slappade och vid tvåtiden bestämde jag mig för att göra lite projektarbete.. började vid halv tre och höll på till fyra... chillade lite till och sen tog jag en dusch :)

måste byta jobbdag! ska maila några och se vad som säger! vill inte stå där några dagar innan och komma på det då.. försökte ju byta för några veckor sen, men finns ju inga bra pass att byta till... det klickar inte riktigt, så nu ska jag gå igenom jobbschemat och sen maila dom som jag kan byta med!! :) hoppas dom kan byta tillbaka bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0