inlagd gurka... MUMS

sitter och käkar lite inlagd gurka nu som jag fick med mig från mamma.. mumsigt! :)

idag var jag i forum med helle, shoppade looooss! :) köpte ett par jeans, två tjocktröjor, tre skivor, nagellacksborttagning, örhängen, foundationpensel, kalender, muggtermos, hårfön, eyeliner till mamma och lite fika!

så jäääkla nöjd! allt detta gick på runt 1000 spänn vilket är riktigt bra! :)
ska tömma min systemkamera och se till att den är laddad inför tisdag så jag inte glömmer det! filmkameran är redan redo för att jobba järnet! :)
får inte heller glömma USB-minnet som Nisse ska få "låna" (tömma) och så tills på tisdag... får nog lägga det i kameraväskan eller något :)
wiho, TAGGA!! :)

nu ska jag spela lite spel på fb och sen chilla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0