jag håller tummarna!



Jag hoppas att detta räcker långt! mitt bästa resultat innan låg på 5 sekunder så det är ju bra :)
Men eftersom jag var halvsäker och chansade lite, vilket gav mig rätt... Betyder ju att vem som helst kan klicka i snabbt tills man får 3 rätt... såg en bild någon lagt upp som låg på under 1 sekund... Jag får väl köra samma race!

Är iaf hemma efter 1½ timmes träning med Lisa! Äntligen :)
Ska skutta in i duschen, klä på mig och sminka mig.. Sen ska jag slå mig ner för att plugga någon timme och sen åka till Forum med Lisa :) Hon ska utforska rean på MQ och om jag känner mig själv så kommer jag säkerligen också komma ut med något plagg.. Så jag tar med mig lite cash ;) haha!

Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack tusse! <3



Ofta du går tbk till MQ? Farligt farligt! ;) <3

2011-02-19 @ 16:27:12
URL: http://emmasito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0