loneliness is always looking for a friend.

Sådärja, har faktiskt vart ganska effektiv idag! Har hunnit med att räkna övningarna som jag berätta förut.. och nu skrev jag även ner sammanfattningen och räknade några tal till... Det känns helt okey! Ska öva lite till inför torsdag och sen ska jag bara hålla tummarna! :)

Vet inte riktigt vad jag har att göra mera...
Religionsprovet som är imorn kan man ju inte plugga till...
Samhället kan jag inte börja skriva på för jag har inte uppgiftspappret hemma.. men jag har läst igenom mina källor och ska nog rensa lite där så jag får det enklare!
Matten känner jag mig helt okey med, men ska öva mer när det får smälta in lite!
Projektarbetet känns helt okey, eller ja så okey som det kan göra! Har finslipat loggboken och skrivit in lite i datan, så det är suveränt! Ska skanna in lite skisser och så bara!

Sen är det väl inget mer? Jag har jobbat på alla dessa saker i helgen och det är mer än vad jag någonsin gjort på en helg kan jag säga ;) Haha! det var inte så ansträngande.. Så får väl börja ta mig tid till att plugga ordentligt nu... Bara sista terminen, bra att komma på det då? :)

Snart börjar Solsidan.. missade förra veckan så nu ska jag kika!
Stör mig lite på att klippet från när Jonas va med i rocksoffan inte kommit upp, vad jag har sett... Så ska in och kolla upp det och om det inte ligger där mailar jag och kollar läget! Vill ju höra :)
Funderar på att inviga några av mina nya brälls/tights imorn men vi får se! :)


update: Klippet kom upp igår... haha fyfan va störande! "The Treadstone" hela tiden, aja... det avslutades ju jäkligt fint med C&B :) även fast man bara hörde 10 sekunder eftersom det var ett klipp :) Menmen, fin grabb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0