Now you got yourself to blame!

Kom hem från forum för 45 minuter sen :) har käkat lite och nu läser jag lite samhälle... segt men måste göras! ska se vad som kan vara vettig info som jag sedan kan använda :)
Har inte hunnit plugga lika mycket som jag hade velat idag... Men jag ska kämpa imorn! :) SKA!
Kom iaf ut med ett par svarta jeans och ett par tights från MQ :) 148 spänn är så himla nice!
Så nu har jag två par byxor, ett par tights och en ny kavaj :) jag är nöjd! så ska hålla mig ett tag nu! Jag har egentligen inte råd.. :) Men det får man unna sig ibland!
På fredag blir det troligtvis utgång så får spara ihop lite cash till det... Får ju lön på fredag så det är bra :) bara 500 typ men det är bättre än inget! :) Sen ska det gå typ 500 till flaket också.. så där försvinner halva studiebidraget... Menmen! Man lever bara en gång :) Så man får lära sig att prioritera rätt... även fast det är väldigt svårt ibland och man inte tänker till!

Jag håller iaf tummarna för tävlingen... jag MÅSTE vinna, finns liksom inget annat alternativ! :)
Nu ska jag fortsätta med samhället och ska läsa på bra tills mello börjar! Även fast det är supertråkigt behöver jag göra något annat än att bara läsa dehär hela kvällen....

och juste... Östersund har finbesök ikväll!
LYCKA TILL GRABBAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0