pjuh!

Helt slut! träning på F&S i orminge med Lisa i tisdags :), igår var det stallet som gällde, gick superbra!! och idag körde jag, Lisa och Anna på F&S i sickla och det var helt okey gym där! typ inga folk så vi gick runt och provade massa roliga grejer! :)

Kom hem för lite mer än en halvtimme sen... har hunnit käka lite, kollat lite FB och duschat. nu ska jag stänga ner internet och sedan skriva klart min konspirationsteoritext.. eller nja, någorlunda klar och så ska jag finslipa och fixa källorna ordentligt imorn! seeegt! imorn blir det även redovisning av vårt design förslag som vi jobbade klart idag... Från kvart i tre till kvart i sju satt vi fyra med det och gjorde klart! jobbigt, stressigt men fint blev det! :)

nu laddar jag upp med russin och lite mjölk så ska jag försöka skriva en någorlunda bra text... åh, lycka till...

(imorn är det utgång, likaså på lördag) wiho! DET ÄR LOV IMORN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0