snart börjar TBBT

och då kan jag lika gärna vänta tills dess och sen sova :)
var i stallet ikväll och red lektion, efter två veckor...
fick Basil (som vanligt) och damn va jag börjar tycka om den hästen mer och mer!! så jävla mysig och KAN när man kräver mycket av honom! början gick jättebra, jag fick honom pigg och lyhörd och i en superbra form!
övningen gick bra men hade honom liiite för mkt fram, men gick super ändå!
så nu när jag är så nöjd, och ridläraren bara sa positiva saker, så ska jag unna mig min sista tupla... som jag egentligen hade tänkt spara tills på fredag! men nej, den får ätas upp redan ikväll för jag är så glaaaaaaaaaaaad!! :)


jag köpte även minneskort till min filmkamera idag!! 119 spänn för 8 gb och jag kan numera filma i 120 minuter istället för ca 20 minuter.. så det är suuuperbra!! nu behöver jag inte oroa mig för att det ska ta slut eller att jag missar något... ska filma HELA giget på tisdag :) whooop, FLYT!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0