taggar till!

Ikväll ska jag ut igen! Blir en kväll med Amanda på Copperfields (?) för att se The Fix för första gången LIVE! :) Ska bli superkul att se vad grabbarna bjuder på! Amanda har lovat "tequilarace" så en eller två tequila blir det kanske! :)
Ska inviga mina nya skor jag köpte igår, men tar med mig mina converse om jag känner att jag behöver byta :)
Stora kameran åker med så jag kan ta lite snygga bilder! :)
Ska bara komma på vad jag ska ha på mig.... Har en liten fundering men måste prova och se hur det ser ut på! :) Ska ta en snabb dusch också snart... Ska nog vila lite nu, sen käka efterrätt och fixa mig! Ska inte ta bussen förrän vid 9 så det är ett tag kvar :)

Måste se till att kameran är laddad också!
Ha en trevlig helg! Om ni tittar på melodifestivalen kan ni väl slänga iväg en röst på bidrag nummer 5, Anders Fernette! Finaste Kim ska köra och jag tror det blir ett suveränt nummer! Hoppas jag hinner se det innan jag måste springa till bussen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0