tröööött

kom hem för typ en halvtimme sen, har vart i sickla på bio... hör och häpna! sällan jag går på bio... knappt en gång per år.. men det är väl kul när det väl sker ;)
gick iaf med Cilla, Anna och Anders och såg Trassel. och fyjävlar vad jag tyckte om den filmen! mysig, läskig, sorglig och underbar! nej, åh va charmig! :)

men just nu är jag bara hur trött som helst! jag ska skutta in i duschen och tvätta håret&ta bort sminket och sen krypa upp i sängen och titta lite på tv... Ska somna ganska tidigt... igår somnade jag runt halv tolv och gick upp strax före sju... vilket betyder att jag är trööött idag! men imorn får jag en liten sovmorgon så det är skönt!

i helgen hade jag gärna åkt till östersund eller hittat på något annat roligt... Men jag MÅSTE verkligen ta tag i massa plugg. så jag SKA vara duktig... jag SKA SKA SKA!! och så ska jag äntligen träna igen... har inte gjort det på typ 2 veckor idag... :( suuux! men på lördag kl. 14 möter jag upp Lisa för att jobba järnet bland alla trevliga maskiner! Ska lääätt köra superintervaller som jag gjort några gånger nu... Springer på runt 12 i 30 sekunder... höjer till 12.5 i 30 sekunder osvosv! tror jag kom upp till 15 eller något sist... Så jag ska fortsätta med det :) Känns så jäkla skönt efteråt och man kan tänka: nu är det bara 10 sekunder kvar.. det klarar jag!
Jag försöker få Anna till att köpa ett träningskort också, så om hon gör det ska vi bestämma en dag i veckan vi SKA träna... om inte något annat superduperviktigt dyker upp såklart... Men jag hoppas verkligen på det!
träna träna. jag har ju ett mål... varför kämpar jag inte mer?! blir lite besviken på mig själv... men ändå, nu har jag använt mitt friskiskort typ lika många gånger som jag gjorde med CMCkortet under ett år... haha! Framsteg... men jag vågar dock ännu inte gå till gymmet själv... för Cilla tog det två år.. jag ska göra det snarast! :)


Kommentarer
Postat av: Mortenoliwia

This is a very good site. Thank you.

2011-05-09 @ 12:01:26
URL: http://mortenoliwia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0