<3

Som sagt, världens goaste snubbe fyller 28 år idag.
så detta inlägg tillägnas honom :)
får se hur många bilder jag lägger in... lär bli en hel del!
Ska se hur det kommer gå med hans presenter.. men förhoppningsvis löser det sig och han blir en happy dude!
hoppas på ett gig ganska snaaart annars kommer jag typ dö om jag måste vänta till i mars...
Enjoy the pic's!

och om ni inte får nog av dessa 30 bilderna på grabben. så kan ni klicka på någon av dom så kommer ni till mitt facebook album med hela huuuundra bilder på honom :) inte illa va?!
























*
*
*
*
*
*
^

de här sista som markerade med * är från Carro :) och den ^ har Lisa tagit :)
resten är aaaall mine!
puss på världens bästa :)

så himla mycket "rumpa ove"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-vad står det där egentligen? haha!
-vaddå... det står love ju! men det ser mer ut som... rumpa ove!!

Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGG

2011-01-03 @ 17:47:52
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0