back home

äntligen hemma igen!!
kom till polisen vid 14.14 och satte oss för att vänta.... sinnes! det var 72 nummer tills det skulle bli min tur...
fick vänta till strax före fyra tills det blev min tur! haha shit, blev inte så bra.. men skitsamma! får nöja mig med det..
sen var klockan så mycket så vi hann inte åka till stan... aja.. ska se om jag hinner förbi där på söndag istället!
tog en liten tripp till forum... in på cubus och handla en tröja :) sen in på akademibokhandeln och dom förstörde nyss för mig!! dem kommer lägga ner skivförsäljningen där så jag kan inte köpa grabbarnas skiva där.. jag måste lösa det där på något sätt! fasen! aja.. vidare till burger king så bjöd jag Lisa på en glass för hon är snel :) haha
sen rullade vi hem igen!

händelserik dag... haha!
nu ska jag chiiilla.. måste plocka undan lite kläder.. gör nog det innan pappa kommer hem så blir han glad ;)

imorn är det jobb.. otaggad! jag drömde att jag slutade... men det gör jag nog efter denna termin ändå... kan lika gärna jobba denna också :) fan, 3000 spänn säger man inte nej till ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0