cant' forgive, can't forget. can't accept, can't reject.

att bara slaaaappa står på schemat! jag borde egentligen räkna lite matte så jag kommer ikapp.. men jag orkar inte..
tappat helt intresset för att försöka lära mig matten... men jag får väl försöka få tillbaka det!

nu ska jag lägga över filmerna från i helgen till datan och se hur mycket minne som behövs..
har hittat ett ursnyggt USB-minne med lila på, självklart på nätet så jag får se... finns inte i lager ändå, så jag tror jag skippar det och letar vidare! tror detta minnet kommer få pendla en del så det blir kul :)
måste även kolla lite på minneskort... på filmkameran kan jag bara filma 25 minuter vilket inte räcker särskilt långt! :( vill ha myyyyycket minne så man kan filma fett mycket :) haha

fick iaf några av mina favoritlåtar på film i lördags... bla. One Way Back, Crash and Burn, Resides Inside och Game To Lose! Emma filmade S.O.S med sin telefon, vilket blev riktigt bra så ska försöka få den av henne också och förmedla vidare till N :)
jag är feeeeett sugen på tupla just nu.. haha! pappret från igår ligger på nattduksbordet och suktar mig.. fasen att jag inte köpte flera!


Kommentarer
Postat av: Bella

sv: ajdå, vars har du beställt din från? Joda grymt snygg coverart och det låter ju inte alls dumt från högtalarna :) grattis på namnsdan :)

2011-01-24 @ 17:22:00
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0