fiiina grabbar!

very much!
vaknade för ca en timme sen och slog på tvn för lite mer än en halvtimme sen snackade grabbarna :)
och om 20 minuter är det dags för S.O.S jag hoppas det blir gryyyyyymt jävla awesome!
ska gosa sönder grabbarna idag och berätta hur stolt jag är :')

tyvärr får inte Nisse sin present idag... blir senare... men Jocke får sin och jag hoppas att han blir glad!! :)
nu ska jag hitta några vettiga kläder att ha på mig och sen chilla vidare.
ska gå typ kvart över åtta :) så jag inte missar bussen ;) det vore ju inte så bra!
jag funderar på hur det blir med skivan!! :O tror jag tyvärr måste vänta tills EFTER skolan med att hämta den.. så då funderar jag på att köpa en inne i stan påvägen... men jag vet inte! haha fett värt egentligen men jag venne :)
ska nog fråga om jag får lyssna in crash and burn... he he he
eller kanske inte. jag kommer sååå gråta igen -.- :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Haha nä tyvärr va jag satt jag inte bänkad, har jobbat natt så har nästan nyss kommit hem från jobbet... Men jag förstår att du inte missade det :)

2011-01-19 @ 08:08:57
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0