Grattis till mig på namnsdagen!

Idag har jag namnsdag och har haft årets bästa helg! (blir nog svårslaget!)
sitter och myser lite, käkade nyss frukost.. färdigfixad så nu väntar jag bara på att jag ska gå till bussen... ska gå om ett par minuter så först ska jag borsta tänderna sen ta på strumpor och skor sen kila!
Grabbarna befinner sig nu på båten hem till Sthlm igen... Segpropparna orkade inte ta flyget som gick 09.30 igår morse (förståeligt) men ändå, så dem bestämde sig för att åka båt :) tänkte först att jag skulle till terminalen och lämna USB med bilderna till N... men det hinns inte med! Så jag skippar det och lämnar det vid nästa tillfälle :)

Måste maila N senare i veckan eller nästa och även J/J ska få ett mail.. Eller så kanske N får det mailet också...
Trustable! hahaha!
Ska även maila några bilder till J som han kan ha som profilbild. Huuunk!

Nu måste jag kila!


den här dumma leksaken gjorde illa mig på höften när jag stressade ur den för en vakt kom... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0