hårinpackning

sitter med hårinpackning i håret efter duschen och ska snart gå ner och skölja ur håret :)
skönt att ha det färdigduschat nu så jag inte behöver göra det ikväll = behöva föna osv/sova med blött hår..
inte okey!
chillar fett mycket, har skrivit ut det vi behöver (hoppas jag) haha! och ska kirra cashen på fredag med Emma och sen förhoppningsvis får vi svar i veckan, annars blir det att ringa... segt!

måste nog göra lite matte idag också :)
ska räkna en timme eller två efter maten tänkte jag!
ska hitta några bra övningsuppgifter som jag förhoppningsvis klarar!
tror jag pallrar mig till mattehandledningen imorn också! lika bra!
så då måste jag kolla vad jag behöver hjälp med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0