imorn kommer jag inte vara lika glad...

känner det redan! haha.. träningsvärken kommer krypandes.. efter lite mer än två timmar... det är väl ett bevis på hur otränad jag är?!

iallafall, det är bra! riktigt roligt vad det... och det bästa var att Lisa var där och pushade mig :)
hon har ju tränat ett tag så hon har ju en aaning fördel.. jag dog efter typ hälften ;) haha
vi började på bandet med att gå i 10 min sen springa 10 min. jag gick ner lite för att jag inte riktigt klarade av att springa i 10 minuter sådär första gången. så jag är superduper nöjd ändå! sen vidare in på gymmet, roliga maskiner och sen "samarbetsövningar" haha ;)

men det var superskoj och jag hoppas att detta håller i sig... sålänge jag tränar med Lisa så tror jag att det kan bli braaa! sen har ju Helle kort där så vi ska trena lite också!
fett sugen på att köra slut på mig själv på en sån där rolig maskin ååh.. typ ja. det ska jag göra någon gång! hahaha bara köööra tills jag är HELT slut
vilka drömmar jag har.
aja, nu har jag iaf pumpat ut 1600 så nu MÅSTE jag utnyttja detta :)

ska även se om jag kan typ maila Nisse... finns ju ett ställe i orminge nu som har typ liveband osv. tänkte föreslå det för dem :) vore suveränt! då kan jag gå hem när jag vill (Y)

nu tror jag att jag ska börja lite med matten... har ju prov nästa vecka och jag kommer inte ihåg särskilt mkt...
Men jag ska försöka kämpa och förstå! FAAN jag tänkte gå på ämneshandledningen på måndag.. men jag börjar på tisdag ju -.- fuuuck.. aja! ska se om jag kan hitta ingemar på håltimmen på tisdag och fråga några frågor om jag behöver :)
åh, härliga Matte D. vad jag är glad att jag har dig -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0