"jag tar en till klunk på din cider... eller såkallade cider"


-men sluta, vi tar en normal bild!
-NEJ! det är ju inge roligt.. du har ju ingen sån här bild.. det är mycket roligare!
-jag vill stå på den här sidan bara...
-nej jag vill stå på den här sidan!!
-men nej, jag ställer mig här nu...
-men det är min dåliga sida ju..
-det är min dåliga sida också!!
-sluta va så tjejig...

-vi måste ta en till!
-nej vaddå, den blev jättefin ju!
-njaej..nu tar vi en till...
-joo! men okejdå

-fan vilken jävla blixt!
-jag kände att dedär blev en väääldigt bra bild!!

de kursiva är grabbarna :)
sjuuukt bra helg i Hellsinki med Emma och grabbarna var som vanligt heeeelbra!!
nu mår man bra för några veckor!
Nästa stopp: HBJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0