Just follow me all over the world!

återanvänder en rubrik jag hade för några dagar sen...
men jag vill verkligen åka bort någonstans och se grabbarna live!
visserligen väntar göteborg om typ 6 veckor.. men det är låångt dit känns det som!
hoppas något roligt dyker upp framöver! :)
annars blir det ju HBJ härnäst! tror inte något annat hinner komma upp.. sen mellan det och gbg kanske?! *hoppas*

Snart ska jag mysa ner mig i sängen (som jag inte alls har gjort sen jag kom hem vid halv två...) med lite pringles och kanske en tupla!
faktiskt ganska illa att de finns på rusta! haha kommer överkonsumera dem.... (a)

orkar inte fixa i garderoben idag...
eller så gör jag det nu och lämnar bort de kläder jag inte vill ha till någon insamlingsgrej som kommer imorn..
JO DET GÖR JAG! jag ska göra någon nytta! haha

later! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0