Just follow me all over the world!

and so I did... eller iaf till grannlandet Finland! :)


En sjukt lyckad resa som var värd varenda krona!
Inte ofta man åker till ett annat land över en helg och bara njuter av det som gör en gladast just nu.
Med en underbar vän och tre helmysiga fina grabbar kan ju inte mycket gå fel!
Jag är så sjukt stolt att "vara en del" av detta och det är ofta jag bara ler för att jag är så stolt.
Jag bryr mig inte om vad andra tycker, jag kör mitt race. Jag skulle resa på allt om jag hade liite mer pengar.
Spara pengar ska jag börja med att göra. Karlskrona och någon liten by, även den i Skånetrakterna är bokade i sommar... Får se om det går att pussla ihop med mitt studentliv!

Detta skulle jag absolut inte tveka på att göra om igen!


Kommentarer
Postat av: emma

tack för en lyckad resa babe! <3

2011-01-28 @ 00:19:17
URL: http://emmasito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0