känner mig så...

skulle dragit ut med alla brudar+anders ikväll..
på gymmet idag kände jag mig så himla seg i skallen och jag insåg att jag var så himla opepp och har nada pengar osvosv... så tillslut bestämde jag mig för att stanna hemma ikväll.. känns supertråkigt när jag sagt att jag skulle med... men jag är hellre hemma, än är med ute och bara egentligen vill därifrån...

det blir en riktig chillhelg dessa dagar och på söndag står jobb på schemat... 7-12 är det som gäller! så jag behöver denna sömn!
har fortfarande inte sovit ikapp mig efter finland...

jag är feeett sugen på en snygg hoodie! men jag har inga pengar och har inte hittat någon jag vill ha...
jag måste ta tag i att städa min garderob också! inte okey så det ser ut och så mycket plagg jag inte använder...

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0