let's begin!

ja, NU ska jag börja ordentligt med rummet!
har tagit en dusch och sitter i morgonrocken fortfarande.. lite kläder på (myskläder) och sen ska jag börja plocka lite här!
ska även fixa med finlandsprylarna... typ flygbiljett osv och lägga det på ett säkert ställa :) haha
skulle vilja sätta det i någon ram.. men några problem... har inga ramar och har ingenstans att sätta ramarna... dvs det är typ fullt på väggarna -.- haha! skulle vilja ta tag i "treadstone-väggen" och göra det näjs!

satte ju upp affischen jag fick av jocke och småhanddukarna från nyköping! men måste ta tag i småbilderna jag satt på de stora ramarna, affischen från göta källare som satt på dörren förut som numera sitter över en av ramarna... hmm inte okey!
mycket att göra på inte så mycket tid!
nu kör vi!!
självklart lyssnar jag på grabbarnas skiva för att kämpa pååå! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0