Matte D och barnvaktning

det är min lördag det!
skulle gått upp vid nio, men sov vidare.. men skuttade upp vid tio
käkade frulle och duschade. nu sitter jag vid gamla datan med musik och räknar matte!
måste göras! det går faktiskt ganska bra... hoppas det håller i sig!
tror jag tar med böckerna bort så jag kan räkna mer ikväll :)
barnvakt från 15-23 så det blir full rulle! lite mat där sen ska barnen sova runt 19 tror jag :) så får nog ett par timmar till att räkna matte!
imorn ska jag räkna ännu mer matte, skissa lite på servisen och hmm.. inte göra så mycket mer!

now, back to work! ska hämta en kopp the bara... har lite lite lite ont i halsen... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0