nu ska jag sova

jag bara inser... att jag HATAR när man ser något på någon sida.. typ facebook/blogg eller liknande.. så scrollar man vidare.. och två sekunder senare har man glömt vad man ville kolla på några dm längre upp på sidan...

jag måste lära mig att göra saker på en gång.. eller typ Ctrl och klicka så de öppnas i ny flik...

nu ska jag sova! låååång dag på jobbet idag.. väldigt händelserik!
en häst fastnade med ena skon på bakhoven i stängslet (som ett ganska smalt rep) hästen breve blev så rädd att han skuttade ur hagen; som han gjorde häromdagen också, hästar sprang hejvilt i fel stallgång, stress med miljontals höpåsar, den som skulle jobba 7-12 hade glömt och hade inte möjlighet att komma så en annan ringdes in, därmed förseningar..
ja det var väl en del av allt som krånglade idag! men vi löste det :) med en halvtimmes övertid rullade jag nöjd hem. det gav mig ca 45 spänn :D nääjz

godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0