nytt år. nya tag!

trött i skallen.
luuugn helg, välbehövligt!

nu blickar vi framåt. snart är det release av alla dess slag. både album och video kommer släppas inom en närmre framtid. album:19 januari. videon: så snart som möjligt
sen väntar en härlig turné och jag ska försöka att befinna mig på alla ställen där åldersgränsen inte är högre än 18 år (kanske dem som är högre, efter ett mail för att försöka lösa det)
suverääääänth känner jag!

en resa är redan bokad. biljetterna bokades och hämtades ut i torsdags. det blir en weekend i gbg 11-13 mars med Frida och Cicci! whoop whoop fheett!

hoppas på ett par fler gig (måååånga) och att allt bara blir näjs och flyter på braa!
sista terminen i skolan. gräver ner mina tankar kring projektarbetet som jag nog måste ta REJÄLA tag i redan nu... ska också börja med matten imorn tror jag! blir ju ett matteprov veckan vi kommer tillbaka.. så det hoppas jag går okej iallafall... jag fick ju fan VG på första provet. jag kan om jag försöker mer&bättre!

några "nyårslöften" som jag inte vill kalla det, utan jag kallar det istället för: "saker som är viktiga för mig"
dessa är:
* skaffa ett träningskort på friskis så jag kan träna med tjejorna och förhoppningsvis få resultat så jag blir liite mer nöjd med mig själv...

*ta hand om mig själv bättre! jag ska inte slarva med saker som är viktiga. inga detaljer.

*
spara så mycket pengar jag kan

*skaffa ett jobb någonstans, både extra jobb nu under våren och mycket under sommarn!

*få betyg som jag är stolt över och vet att jag har förtjänat. dvs. KÄMPA mer i skolan.

*komma in på den utbildningen jag vill.

*hitta alternativ till utbildning ifall det skulle skita sig...

*hålla ordning i mitt rum så det går att leva i.

jaa.. det var väl det! jag ska nog skriva ut dessa mål jag har och sätta upp dom ovanför sängen så jag kommer ihåg dem varje dag. JAPP det ska göras!

nu ska jag bara slaaappa lite och sen bädda rent i sängen.


mina fina gubbar -jocke +peter&någon till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0