one chance for me to start again and learn how to live.

världens bästa grabbar
hängde lite med grabbarna imorse, väldigt lite nån minut eller två! men bättre än inget!
fina jocke fick sina presenter, lite ändringar angående vad det skulle vara, men det verkade som att han blev nöjd! :)
nisses present var ju inte klar.. så den får han snarast! :) det verkade han se fram emot :)


jag hoppas verkligen att skivan kommit in imorn! annars avlider jag nästan... eller måste åka till stan och köpa den typ på bengans. i need it! haha då får jag nog leva med att ha två ex... (till en början) men hade planerat att köpa en nu. och sen bygga ut min samling så småningom med ett par skivor.. men det löser sig! jag kör på feeling!

nej nu ska jag nog ta en dusch, en kopp the och kolla igenom matten lite inför imorn!
jag ska få låna Fridas account på provet så jag kan lyssna på världens bästa grabbar! :) huur bra?!
jag tar med min freestyle imorn med och hoppas på att den får spela en finfin skiva imorn!
hur många håller tummarna för mig?!
jag måste även köpa tomma DVD skivor så jag kan bränna över till dom snarast möjligt! :D näjs näjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0